Min dag på dagis

Första dagen på dagis är avklarad.
Jag har fått så många fina vänner. Haha.
Tindra, 5 år, är min nya bästa vän.

Det är kanske ganska uppenbart vad jag har gjort idag.
Jag har lekt massa konstiga lekar, sprungit runt och glömmt bort verklighten, har även fått läsa 7 böcker.
Kan ju säga att alla dom böckerna var inte dirket korta med en mening på varje sida och bilder överallt.
Men alla barnen uppskattade det i alla fall.
Dom är så sjukt söta. :)


En present från Teo.

Barnen hade nått som kallades för valet.
Då fanns det 6 stycken laddar att välja mellan, på varje lapp stog det nått som man skulle göra.
Medans barnen satt och lekte med lego och pysslade på med pärlplattor och halsband tog jag fram pennorna och hade en liten ritstund. ;)
Dröjde dock inte länge tills Teo kom och ville spela spel.

Jag tror att jag kan ha ganska kul den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0