Dag två

Då har jag kommit hem från den andra arbetsdagen på Café Condis.
Ännu en helt okej dag.
Hade en mycket trevlig lunch med Jennie, Sofia och Nora. :)

Idag fortsatte jag med ungefär samma saker.
Diksa, städa, sätta bröd och kakor i påsar och katronger.
Ibland känner jag nästan att jag bara är ivägen.
Jag behöver fortfarande fråga vart vissa saker ska vara och lite sånna saker.
Förhoppningsvis så lär jag mig allt sånt snart.

Jag känner mig ganska trött just nu, jobbar nog allt för hårt! Haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du säker emelie jobbar du verkligen för hårt ;) haha nee jag tror du bara sitter och äter en massa ;) hehe XD

2011-05-11 @ 15:08:05
Postat av: Katarina

Du hittar nog rytmen snart, du har ju blick för vad som behöver göras. Det ser mumsigt ut allt du har på bilderna.

2011-05-11 @ 20:07:47
Postat av: ana

hej

så snygg nagel.... Den passar perfekt ju... Det var en snygg blogg du lagt upp med fina bilder. Kul att läsa och du verkar trivas. Lycka till ANA

2011-05-12 @ 13:23:31
Postat av: Emelie

Anna: Haha, men precis. Jag sitter och äter massa godsaker hela tiden. ;D



Katarina: Jag tror att jag har lyckats komma in i nån sorts rytm just nu, och då ska jag sluta där.

Det var riktigt mumsigt också. :)



Ana: Tack så mycket. Jo,jag trivs verkligen! ;D

2011-05-12 @ 18:29:05
URL: http://3welie.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0