Indiana Jones, nyckelpigor och Pippi

Vad har Indiana Jones, nyckelpigor och pippi gemensamt?
Det var några av dom dräkter som dom söta dagisbarnen hade på sig.

När jag kom till dagiset så möttes jag av prinsessor, pirater, cowboys och många fler.
Alla var så söta och hade sett fram emot den här dagen så mycket.
Eftersom att det spöregnade så fick vi hålla oss inne.
Alla barnen fick glass, jag blev glad när jag också fick en! :D
Sen hade vi disco, haha. Underbart.

Resten av dagen fortsatte som alla andra. Lek och pyssel.
Jag fick rita en massa teckningar till alla barn.


Hanna, Eva, Linnea, Nora E-M, Anna och jag på dagis. :)

Kommentarer
Postat av: Elias

Kul att du fick vara med några klasskamrater på praon. lycka till på sista dagen.

2011-05-19 @ 21:35:13
Postat av: Nora e-m

hahahahah fina tjejor!!

2011-05-19 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0