Snälla dagisbarn

Den här dagen har fortsatt ungefär som igår.

Massa lek, pysslande och bokläsning.

Under stunden som vi var ute så hittade 5 barn en mycket rolig aktivitet.

Att få "hoppa" ner för ett bord. Vilket betyder att jag får ta tag i dom, humpa upp dom och sätta ner dom på marken.

Superkul för barnen, men jag blev ganska trött i armarna.

 

Idag har 4 snälla barn har ritat mycket fina teckningar till mig.

(Jag ritade den coola glassen)

Hjärtan, blommor och glassar.

Tyckte att det var riktigt gulligt att hons skrev kärlek på denna :)

Jag vet inte riktigt vad det här är.. Konst, kanske?


Kommentarer
Postat av: Clara C.

Kan förstå de små barnen som tyckte det var kul att "hoppa" ner för bordet!

Fast jag förstår dig väldigt mycket! Är också trött efter att ha fått lyfta barn upp och ner efter mina (också) två dagar på dagis.

2011-05-17 @ 20:55:20
URL: http://praoclara.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, dom verkade verkligen ha kul.

Dom log som om det vore julafton ;D

Det är ganska tufft att jobba på dagis, känner mig jätte trött just nu.

2011-05-17 @ 21:00:17
URL: http://schoolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0